Sleepytime Village – Kickstarter και demo

Το Sleepytime Village διανύει αυτή τη στιγμή τις τελευταίες ημέρες της καμπάνιας του στο Kickstarter. Ενήλικες αναπτύσσουν το Point and Click Adventure, που θέλει τον επίσης ενήλικο πρωταγωνιστή του, να εγκλωβίζεται στον κόσμο ενός παιδικού παραμυθιού με ήρωες παιχνίδια, τα οποία ζωντανεύουν.

Οι devs θεώρησαν, πως ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσουν χαρακτήρες, που θα ελκύουν τους μικρούς, αλλά θα τρομάζουν τους μεγάλους, θα ήταν, να δουλέψουν μαζί με ένα παιδί. Έτσι κι έγινε!

Ο James Lightfoot, ο ένας από τους δύο ιδρυτές του στούντιο Lightfoot Bros Games, ανέπτυξε μόνος του και κυκλοφόρησε το 2019 το The Mystery Of Woolley Mountain. Προηγήθηκε επίσης ένα Kickstarter. Ο ίδιος συνεργάζεται για το δεύτερο μεγάλης διάρκειας Point and Click Adventure του με μία μικρή ομάδα ταλαντούχων ανθρώπων.

Η ιδέα για την ιστορία του Sleepytime Village γεννήθηκε στο μυαλό του Steve Horry, καθώς παρακολουθούσε μαζί με τα παιδιά του προγράμματα στο CBeebies, το αφιερωμένο στους μικρούς μας φίλους κανάλι του BBC. Η εξωτερική εμφάνιση ορισμένων ηρώων σε εκπομπές όπως οι Moon and Me και In The Night Garden, τον φρίκαρε. Ο Βρετανός συγγραφέας, μουσικός και καλλιτέχνης και ο τακτικός συνεργάτης του Ken Reynolds ξεκίνησαν, να δουλεύουν πρώτα πάνω σε ένα Graphic Novel.

Ζωγραφιές της κόρης του Horry από την προσχολική ηλικία αξιοποιήθηκαν στη δημιουργία των κατοίκων ενός ονειρικού χωριού στο Graphic Novel και στη συνέχεια το παιχνίδι. Η Yulia Lapko, η Ουκρανή καλλιτέχνιδα, εξέλιξε τα σχέδια της μικρής και έβαλε τα δυνατά της, έτσι ώστε ο πραγματικός κόσμος και εκείνος του παραμυθιού να διαφέρουν μεταξύ τους αισθητά σε στιλ και τις χρωματικές παλέτες. Χρησιμοποίησε μάλιστα διαφορετικά προγράμματα για τον καθένα τους (Clip Studio Paint, Adobe Illustrator)!

S

S

Ο βασικός χαρακτήρας του Sleepytime Village είναι ο Rufus Stone, ένας άνδρας ο οποίος εργάζεται πολλές ώρες και παραμελεί την κόρη και τη σύζυγό του. Φέρεται συνήθως απότομα στους άλλους και έχει ψωμοτύρι τη γνωστή λέξη, που αρχίζει από F. Έχουμε την επιλογή, να καλύψουμε με τα κλασικά μπιπ τα μπινελίκια του τσιτωμένου τύπου. Θα αντικατασταθούν και με αστερίσκους στους υπότιτλους.

Ο Rufus, αποκαμωμένος και απογοητευμένος, θα αποκοιμηθεί ένα βράδυ στο ταξί, που τον μεταφέρει σε επείγον συμβούλιο. Θα «ξυπνήσει» σε ένα άγνωστο σπίτι. Ο χώρος αποπνέει ζεστασιά και το κρεβάτι μοιάζει παιδικό. Ο φίλος μας παραμένει όμως… ψυχρός! Στόχος μας στο demo είναι, να βρούμε τον τρόπο, να φύγουμε από αυτό το σπίτι. Όταν τα καταφέρουμε, θα… Θα κάνουμε υπομονή έως τον Οκτώβριο του 2025 για την κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού. Η διάρκειά του εκτιμάται στις 6 με 8 ώρες. Οι δημιουργοί πιστεύουν, πως το Sleepytime Village θα μας κάνει καλή παρέα την ημέρα του Halloween.

Sleepytime Village kickstarter

Η τετράγωνη πλατεία ενός μικρού χωριού με παράξενους κατοίκους και γραφικά σπιτάκια και ένα νεκροταφείο για χαλασμένα παιχνίδια θα μας περιμένουν μεταξύ άλλων. Θα πετάξουμε και στα σύννεφα, για να συναντήσουμε τον ήλιο και το φεγγάρι! Οι devs κάνουν λόγο για πάνω από 70 διαφορετικές τοποθεσίες προς εξερεύνηση και θα πρέπει, να έχουμε τον νου μας σε κάποιον Mr Ghostbones. Θα είναι μάλλον ο μπαμπούλας του παραμυθιού!

Οι πρωταγωνιστές είναι όμως δύο και δεν αργούμε, να γνωρίσουμε τρόπος του λέγειν και τον δεύτερο. Το The Stanley Parable, το First-person Adventure της Galactic Cafe, δε θα είχε πιθανότατα το ίδιο ενδιαφέρον, αν έλειπε ο αινιγματικός αφηγητής του. Η εκφραστική φωνή ενός άγνωστου άνδρα κάνει τη διαφορά και στο Sleepytime Village! Κάποιος παρακολουθεί λοιπόν τις κινήσεις του Rufus, γνωρίζει το όνομά του, του μιλάει σαν να απευθύνεται σε παιδί. Τον κατευθύνει, θέτει διλήμματα, τον καθησυχάζει, τον κατσαδιάζει… Αντιδρά και στις ατυχείς επιλογές μας στην επίλυση τυπικών για το είδος γρίφων!

Sleepytime Village kickstarter

Σταθερό στοιχείο στη user interface, όταν κινούμαστε και στους δύο κόσμους του Point and Click Adventure της Lightfoot Bros Games, είναι το κινητό τηλέφωνο του Rufus. Το χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα για επικοινωνία, όμως η χρήση του αλλάζει στο χωριό. Κατά τη διάρκεια του demo, διαβάζουμε μερικές οδηγίες στην οθόνη του. Όπως λέει ο μυστηριώδης αφηγητής μας, πολλά πράγματα λειτουργούν με διαφορετικό από τον συνηθισμένο τρόπο σε αυτόν τον τόπο.

Όταν συλλέξουμε ένα μπαουλάκι για την αποθήκευση παιχνιδιών, θα αποκτήσουμε και inventory. Θα χωρέσει στην τσέπη του χαρακτήρα μας και θα φιλοξενήσει ένα σωρό παράξενα αντικείμενα. Αν τώρα το inventory θα εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο κομμάτι της ή θα ξεδιπλώνεται σαν μία λεπτή ταινία στο πάνω ή το κάτω τμήμα της είναι θέμα προσωπικού γούστου.

Sleepytime Village kickstarter

Η συλλογή αντικειμένων που έχουν σχέση με τη ζωή του Rufus δίνει ενίοτε το έναυσμα για την επιστροφή σε περιστατικά από το κοντινό η μακρινό παρελθόν. Έχουμε ένα τέτοιο παράδειγμα στο demo. Η κορούλα του χαρακτήρα μας θέλει, να παίξουν μαζί μπάλα, ωστόσο ενημερωνόμαστε από την υπενθύμιση στο κινητό, πως ένα σημαντικό συμβούλιο θα αρχίσει σε λίγη ώρα. Έχουμε λοιπόν την επιλογή, να αφιερώσουμε χρόνο στη μικρή ή να φύγουμε γρήγορα και να την κάνουμε, να κλάψει. Θα κληθούμε, να λάβουμε σε αρκετές περιπτώσεις αποφάσεις για τη συμπεριφορά του Rufus απέναντι σε άλλα πρόσωπα, που θα καθορίσουν ως ένα βαθμό τις εξελίξεις στο Sleepytime Village.

Ας κλείσουμε με το Kickstarter. Η καμπάνια ξεκίνησε στις 25 Απριλίου και θα ολοκληρωθεί στις 3 Ιουνίου του 2024. Στόχος είναι η συγκέντρωση 12000 λιρών Αγγλίας (περίπου 14110 ευρώ) και χρειάζονται ακόμη 1162 λίρες για την επίτευξή του. Το ποσό θα αξιοποιηθεί μέχρι τελευταίας δεκάρας στην ανάπτυξη του παιχνιδιού και θα καλύψει τις αμοιβές των ανθρώπων, που συμμετέχουν και θα συμμετέχουν στο μέλλον σε αυτή.

sleepytime_village_kick-in06

Όπως προαναφέρθηκε, η Lightfoot Bros Games προγραμματίζει την κυκλοφορία του Sleepytime Village για τον Οκτώβριο του 2025. Θα το έχουμε για PC, Mac και Linux μέσα από το GOG, το itch.io και το Steam. Το demo του παιχνιδιού, το οποίο και ενημερώνεται τακτικά, καθώς υπάρχουν αρκετά bugs, είναι διαθέσιμο σε όλες τις παραπάνω πλατφόρμες.

Lightfoot Bros Games | Kickstarter | Steam | GOG | itch.io

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.